Kungsmarksskolan 8B

Tipspromenad för klass 7f

Det roligaste med projektet var att vi fick göra sakerna tillsammans i en grupp.

Vi valde området att föra människor samman. Från början ville vi göra en tipspromenad i kommunen för pensionärer för att pensionärer inte har så mycket att göra och för att pensionärerna skulle få röra på sig lite, men det blev inget för att vi hade planerat dåligt vilket gjorde så att vi inte hade tillräckligt med tid.

Då bestämde vi oss för att göra tipspromenaden för klass 7f. Men klassens mentor blev tvungen att ställa in i sista sekund för dem var tvungna att göra ett matteprov. Vi hann därför inte göra någon tipspromenad för någon klass alls dock hade vi gjort klart frågorna.

Vi samarbetade inte med någon eller något företag för att vi inte tänkte att vi behövde det.